Fiberutbygging i Angelstadområdet

AFIBER er valgt som leverandør

Det er nå klart at det er Afiber AS som skal stå for fiberutbygging i enda et område, der Tvedestrand kommune har fått statlige og fylkeskommunale midler til bredbåndsutbygging.  Det gjelder områdene: Angelstad, Skjerkholt, Lunde og Valle.

Afiber (www.afiber.no ) bygger ut fiber og leverer Altibox tjenester (www.altibox.no ) for internett og TV. Afiber har hovedkontor i Arendal og er eid av Kragerø Bredbånd og Haugaland kraft.  Afiber er i gang med utbygging flere steder i regionen, og har fått flere nye kontrakter i regionen allerede, fra Risør til Lillesand. Tidligere har de bygd ut i Tvedestrand på for eksempel Borøya, Epleviktangen og på Hantho.

Sammen med Angelstad Vel informeres via nett, informasjonsskriv og eventuelt informasjonsmøter Møtene vurderes jfr smittesituasjonen og vil bli annonsert. Her vil det bli gitt informasjon om prosjektet og hvilke produkter som tilbys. Det vil være mulig å bestille direkte på nett, eller via skjema på kommunehuset.

For å få gjennomført utbyggingen trenger Afiber AS et visst volum. Det er derfor viktig at husstandene i Angelstad området støtter opp om prosjektet slik at de som ønsker fibertilkopling og TV tjenester får dette gjennom en god prosess. Bedrifter, hytter og fritidsboliger vil også få et tilbud.

Planen er å starte innsalg snarest mulig. Utbyggingen starter når mer enn 70% har tegnet avtale.

Bestill via denne linken: https://bestillfiber.no

Mer informasjon fra utbyggeren kan du lese her. (PDF, 198 kB)

Kontaktpersoner Andreas Frivold, daglig leder Afiber
Eller ta kontakt på Afiber sitt kundesenter på  tlf 3788 5888