Årsoppgave 2023 for pass og stell av barn – Tvedestrand kommune

Nå får du tilsendt «Årsoppgave for pass og stell av barn» fra Tvedestrand kommune. Der finner du beløpet som er rapportert fra kommunen til Skatteetaten for det som er fakturert for opphold i barnehage og/eller SFO i 2023. Det er kun beløpet for opphold, ikke kost, solkrem etc, som rapporteres til Skatteetaten.

Du mottar årsoppgaven slik at du kan sjekke med beløpet du mener er betalt for barnehage/SFO og for at du skal kunne sjekke at beløpet faktisk er kommet med på din skattemelding.

Årsoppgaven du får tilsendt er kun til din informasjon, det er ikke en faktura som skal betales.

Hvis du lurer på noe knyttet til vår utsending av årsoppgave så må du gjerne ta kontakt med økonomiavdelingen v/ Beate Olsen Søraker på tlf 91008797 eller mail bos@tvedestrand.kommune.no.

Årsoppgaven du mottar ser slik ut:

Eksempel på årsoppgave for pass og stell av barn - Klikk for stort bildeEksempel på årsoppgave for pass og stell av barn

Informasjon om foreldrefradrag finner du på Skatteetaten.no